Δευτέρα, 18 Αυγούστου 2014

Διατροφή: Το Α και το Ω για τη μυϊκή ανάπτυξη



Όσο και αν χτυπιέσαι στο γυμναστήριο, απαραίτητη προϋπόθεση για την πρόσληψη μυϊκού όγκου είναι να τρέφεσαι επαρκώς και σωστά. Η κατανάλωση των κατάλληλων γευμάτων και η σωστή γυμναστική θα σε βοηθήσουν να δυναμώσεις τους μύες σου και να αποκτήσεις όγκο. Υιοθέτησε τις παρακάτω διατροφικές συνήθειες και δε θα χάσεις:

Συχνά γεύματα: 3-4 γεύματα τη μέρα δεν είναι αρκετά για να αυξήσεις τον μυϊκό σου όγκο. Καλό θα είναι να μη μένεις νηστικός για πάνω από 2.5-3 ώρες επιλέγοντας τροφές πλούσιες σε θρεπτικά συστατικά που θα σε βοηθήσουν να αναπτυχθείς (βρώμη, φρούτα, λαχανικά, πλιγούρι, ασπράδια αυγών, κοτόπουλο, ψάρι, μοσχάρι).

Επίλεξε τους σωστούς υδατάνθρακες: Στην περίοδο αύξησης μυϊκού όγκου συνίσταται η κατανάλωση υδατανθράκων. Μετά το τέλος της προπόνησης σου κατανάλωσε υδατάνθρακες για να αναπληρώσεις το γλυκογόνο στους μύες σου και να βοηθήσεις στην αναδόμηση τους. Με τον τρόπο αυτό οι μύες σου θα γίνουν πιο γεμάτοι, στιβαροί και με μεγαλύτερη αντοχή για τις μετέπειτα προπονήσεις σου.

Ναι στο λίπος: Κατανάλωσε Ω3 λιπαρά που σε συνδυασμό με υγιενούς υδατάνθρακες θα μεγιστοποιήσουν την ανάπτυξη των μυών σου. Τροφές πλούσιες στα λεγόμενα υγιεινά λιπαρά είναι οι σαρδέλες, ο σολωμός, τα καρύδια και ο λιναρόσπορος.

Κοιμήσου πολλές ώρες: Βάλε στόχο να κοιμάσαι καθημερινά 8-10 ώρες. Αν γυμνάζεσαι σκληρά θα πρέπει να ανακτάς τις δυνάμεις και την ενέργεια σου. Φρόντιζε να ξεκουράζεσαι επαρκώς, άφηνε το σώμα σου να αποθεραπεύεται και σύντομα θα αποκτήσεις τον όγκο που επιθυμείς.

http://inshape.com.cy/