Δευτέρα, 5 Νοεμβρίου 2012

Αύξηση πρόσληψης υγρών και μείωση της καφεΐνης



Οι δέκα τρόποι για να αυξήσετε την πρόσληψη υγρών και να μειώσετε την καφεΐνη

Πίνετε 250 με 500 γρ του ποτού  (νερό, χυμό, γάλα) με κάθε γεύμα και σνακ.
Εναλλακτικά μη καφεϊνούχα ποτά μεταξύ καφεϊνούχων ποτών κατά την διάρκεια της ημέρας.
Περιορίστε την κατανάλωση καφεΐνούχων ποτών μετά από μια ορισμένη ώρα της ημέρας (για παράδειγμα, 1 μ.μ.).
Ορίστε ένα λογικό όριο για την κατανάλωση καφέ (για παράδειγμα, 1 έως 2 φλιτζάνια την ημέρα).
Αντικαταστήστε καφεΐνη τσάι, σόδα, καφέ ή για ορισμένα από τα καφεϊνούχα ποτά σας.

Αυξήστε τους χυμούς λαχανικών σας και την κατανάλωση γάλακτος (2 φλιτζάνια χυμός λαχανικών = τουλάχιστον 4 μερίδες λαχανικών την ημέρα,
2 φλιτζάνια γάλα = ελάχιστη πρόσληψη γαλακτοκομικών την ημέρα).

Δοκιμάστε ανθρακούχα χωρίς θερμίδες νερά με γεύση φρούτων.
Αραιώστε χυμούς με νερό.
Αντικαταστήσατε με απλή σόδα τα αλκοολούχα ποτά.

Κρατήστε ένα μπουκάλι νερό μαζί σας ανά πάσα στιγμή (παγωμένο το βράδυ, ώστε να παραμένει δροσερό κατά τη διάρκεια της ημέρας).


Πηγή: http://www.tennispetroupolis.com