Σάββατο, 24 Ιανουαρίου 2015

Θετικά και αρνητικά του τζόκινγκ και του περπατήματος στην άμμο και σε σταθερό έδαφος



Περπάτημα
Στην άμμο
• Αυξημένη καύση θερμίδων και λίπους. • Μειωμένοι κραδασμοί. • Ασταθές πάτημα, αργή αντίδραση του σώματος, αύξηση των τραυματισμών. • Έντονη μυϊκή ενδυνάμωση και τόνωση ποδιών και γλουτών. • Τόνωση του κυκλοφορικού. • Καταπολέμηση άγχους και στρες.
Στο δρόμο
• Έχει μικρότερο βαθμό δυσκολίας, οπότε για να έχετε ικανοποιητικό αποτέλεσμα πρέπει να κάνετε γρηγορότερα βήματα επιλέγοντας εναλλαγές εδάφους (ανηφόρες - κατηφόρες κ.λπ.). • Μικρή καύση θερμίδων και λίπους. • Λίγοι κραδασμοί. • Σταθερό πάτημα, γρήγορη αντίδραση του σώματος, μείωση των τραυματισμών. • Ηρεμία και ευεξία. • Μικρή ενδυνάμωση ποδιών και γλουτών.


Τζόγκινγκ
Στην άμμο
• Μείωση της ταχύτητας και της ευκινησίας. • Βελτίωση της αντοχής. • Αυξημένη καύση θερμίδων και λίπους. • Καταπολέμηση άγχους και στρες. • Μειωμένοι κραδασμοί. • Αυξημένος κίνδυνος για τραυματισμούς στα πόδια λόγω του ασταθούς εδάφους.
Στο δρόμο
• Βελτίωση της ταχύτητας. • Αύξηση της ευκινησίας. • Μικρότερη αύξηση της δύναμης. • Μειωμένες καύσεις θερμίδων. • Καταπολέμηση άγχους και στρες. • Αυξημένοι κραδασμοί. • Σταθερό πάτημα.

http://www.mensonly.gr/